dimecres, de juliol 18, 2007

Vacances blocaires

Avui, després de matricular-me per darrera vegada a arquitectura, marxaré cap a Planoles per preparar les rutes que ja estan al caure (el proper diumenge). En d’altres paraules, d’aquí fins al Setembre no puc assegurar el post diari que he anat mantenint fins ara. Per tant, trobareu post quan la “divina providència” i la connexió a la xarxa ho permetin (ooohhhh). M’en vaig a la muntanya, a aclarir raons, tot i que no són les idees el que em preocupa ara per ara, sinó intentar anar-me responent on tinc el cor posat (“El cor té raons que la raó no entén” que diu en Pascal). Per això qüasi serà millor que faci un xic de silenci i no us atabali amb què em passa o deixa de passar.
Una abraçada ben forta, bon estiu i... fins a la propera!

9 comentaris:

Sara ha dit...

Els pobres que estem enganxats al teu blog estem de dol avui, doncs. Què faré si a l'obrir l'ordinador cada matí no veig una nova entrada de l'Eloi?! ;-)

Que vagi molt bé per Planoles i per Manresa. I que trobis on tens posat el cor, que jo pensava que estava situat al mig del tòrax, però bé... Jijiji

Una immensa abraçada i bon estiu

Anònim ha dit...

Bon descans, Eloi!! Fins la tornada.

efaura@xtec.cat ha dit...

"Ascendeix a les muntanyes, perceb les seves vibracions positives. La pau de la natura fluirà dintre teu tal com els raigos de sol atravessen els arbres. El vent et donarà la seva frescor i les tempestes les seves energies, mentres que les teves pors cauran com els fulls a la tardor."

John Muir

Txaro ha dit...

Gràcies x la benvinguda Elohim (mestre dels blocaires!jeje). Blogosfera? Uff! això em queda massa gran, encara! M'haureu de fer un tour guiat!

Molta sort a les vacances i aprofita per agafar energies per la nova temporada... ;)... se't trobarà a faltar!

na abraçada!
tx.

Unknown ha dit...

Bones vacances, amb dosis de vida real i aire fresc!

Avisa quan tornis, ok?

Anònim ha dit...

Que vagi bé, fins la tornada.

Marga.

Anònim ha dit...

Així que a la muntanya... això em recorda a un tal Jesús! ;)) Ja rebràs el comentari quan tornis, així que espero que aquests díes t'hagin anat molt i molt bé!

Una abraçada i ens veiem per la pray de Taizé, oi? :P

Manel Filella ha dit...

Bones vacances...Jo també estic en un camping de Camprodon....entre la natura...Una abraçada.

Cris Ruano ha dit...

Q vagi molt bé la ruta!
Bon estiu, Eloi!