diumenge, d’abril 11, 2010

Som dilluns de pasqua i com cada any....

"Som dilluns de pasqua i com cada any...."

Sí, és l'inici de la cançó "La vida és bonica però complicada" de Els Pets i és que m'ha vingut a la memòria al copsar tanta fragilitat heroica al meu voltant.
Aquell que ha de lluitar contra el que sent i fa el que pot per a que l'activitat vagi endavant...
Aquell que ocupa un càrrec institucional i no pot mostrar públicament el seu estat de vida...
Aquell altre que conviu perseverant a disgust amb els seus propis "vells amics" del vici...
i jo mateix, que també tinc les meves vulnerabilitats.

a vegades la cançó de Els Pets hauria de dur el títol al revés: "la vida és complicada, però bonica" i afegir-hi un "malgrat tot".


1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Eloi,
M'ha agradat molt aquesta cançó no la coneixia. La vida és molt però que molt complexa i a la vegada meravellosa.
El dilluns dia 5 d'abril estava a Cabo Cañaberal per veure enlaira-se un cohet que havia de trobar-se amb l'estació espacial. El cohet es va enlairar com una fletxa meravellosa i aquest cohet porta una màquina que es diu MARES aquesta màquina, que ha fet el meu marit i tot un equip, ha d'ajudar als astronautes a mesurar l'atrofiament muscular.
No pots imaginar-te la de hores que té aquest projecte, llàgrimes, treball i rialles.
Però, ja està. Està per fi a l'espai és un petit gra de sorra que han fet uns humans.

És un dels moments més meravellosos que he viscut junt amb el meu fill i el meu marit.

Et desitjo molt bona pasqua.

Roser i família.