divendres, de gener 25, 2008

El dia de la Catosfera!

catosfera
Sí, ja ha arribat el "dia de la catosfera"! i no em refereixo pas a una cita apocalíptica de caire sectari sinó a que avui s'inaugura la primera gran trobada de blocaires de parla catalana que durarà tot el cap de setmana.

Si voleu informació, cliqueu la icona de l'inici, però el que em plantejo és per què m'hi he inscrit. Aquí teniu unes quantes raons (no segueixen un ordre jeràrquic d'importància)

1_ Per socialitzar la Blocsfera Cristiana. Donar-la a conèixer a d'altres associacions blocaires, ja siguin ideològiques o territorials. En Marc Vidal (principal promotor blocaire català) en fa un recull aquí .
2_ Per anar superant el meu propi analfabetisme digital. Per formar-me i poder formar a d'altres.
3_ Perquè, semblantment a l'assaig de l'Ernesto Sabato "El escritor y sus fantasmas", necessito preguntar-me "¿Por qué se escriben novelas?", és a dir: què ens empeny a escriure blocs (si és que ho podem prendre com a gènere literari, fet dubtós).
4_ Perquè, tot i que em sembla que hi aniré sol (bé, en Ramon Bassas seguir que hi anirà), m'interessa posar rostre al reguitzell de blocs que tafanejo de tant en tant.
Total, que pot ser una experiència antropològico-virtual molt interessant i, de pas, visitaré un amic de Granollers, que tampoc farà mal.
Si algú m'hi vol trobar ,que no prengui com a referència la foto del bloc perquè m'he afeitat la barba (algú ha vist el darrer anunci del carnet jove?... doncs això mateix!) i, segurament, només hi seré el dissabte.
Visca la catosfera!
Creu de Sant Jordi pel Marc Vidal!