dimarts, de gener 22, 2008

Virus!!!!

Potser va ser que no em va sentar bé el Congrés de Teologia Pastoral?, Potser que els dilluns no es presten a anar a treballar?... No ho sé, però el cas és que vaig "pillar" una passa intestinal d'aquestes i ahir va ser un dia horrorós. M'estalvio els detalls (si algú vol fer una peli "gore" ja li ho explicaré).
Així que em vaig estar tot el dia suant al llit. Pensant. Dormint. Fent escapades a visitar al Sr. Roca i trucant a la súper-secre de l'esplai, que és infermera. No em puc queixar de res, he estat molt ben cuidat. Un malson que ha durat 24 hores. Curiós, no? Tot plegat per recordar que som ben poca cosa i que un bitxet ens pot desmuntar qualssevol dels nostre plans i desitjos més elevats.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs ja som dos, jo ahir també vaig estar atrapada pel virus...jajaja. Gràcies pels comentaris al bloc. M'encanta que el lema de la Pasqua estigui inspirat en el Petit Príncep...per a mi sempre ha estat important perp ara que el llegeixo en una altra clau;) encara més!

Maria Escalas Bernat ha dit...

A mi encara no m'ha tocat, aquesta petita dosi d'humilitat... Sóc la única del meu entorn que me n'he lliurat, dec tenir les defenses a tope!

Unknown ha dit...

Ànim!

eloi ha dit...

Gràcies a tots! ja m'ha passat (d'aquí el seu nom... una "passa" jejeje)