dissabte, de gener 09, 2010

Tot pel pis (Núria Feliu)... buscant un pis!

Vés per on... una cançó tan antiga que diu el que visc i sento!
Àlbum: "El cuplet a Barcelona". Núria Feliu... total... busco piset, 800€/mes a molt estirar, mínim 2 habitacions, i a prop de L3 (preferiblement Lesseps)

Per carrers i carrerons jo no em canso de mirar
si senyal veig als balcons d'algun pis que hi ha per llogar.
Perquè jo m'haig de casar!
I el temps passa i el temps vola i en Narcís està avorrit
perquè el noi també té ganes d'arribar a ser el meu marit!

Reso a Santa Tecla, reso a Sant Benet,
perquè em concedeixin trobar algun piset.
I si no m'escolten, amb el meu Narcís,
no podré casar-m'hi... pel pis!

Són d'un preu exorbitant tots els pisos que trobem
i barato i no molt gran és com el necessitem.
Mentre els dos hi capiguem!
No hi fa res que estiguem justos ni que el pis sigui un pinyó
la qüestió és poder casar-me quan més aviat millor!

Preguntant i buscant pis passo el dia inútilment
i si seguim així, bona nit al casament,
i això és el meu sofriment!
Vaig perdent ja l'esperança de que arribi a prendre estat
però si pel pis jo no em caso faré un disbarat!

Reso a Santa Tecla, reso a Sant Benet...

4 comentaris:

eloi ha dit...

xiquets!!! ... habemus pisitum!!!! jejeje
gràcies a tots per les propostes

Francesc xerric ha dit...

Enhorabona, noi! Em feies patir.

anna santi ha dit...

Eiiii, molt bé! M'alegro!
per on para?
Farem inaguració???? jajaja.
Un petonàs!
Anna

Anònim ha dit...

Eloi,

bona sort. M'alegra que puguem arribar a ser veins.

Si m'assebento d'alguna cosa t'ho dic.

Molts petons per tu i la parella,


Mercè V.