dimarts, de febrer 09, 2010

engrunes eloiensis

Ja fa un mes que no escric res per aquestes contrades i de ben segur que ningú s'ha esquinçat els vestits ni s'ha enyorat en excés. Gràcies a Déu no som imprescindibles!. La veritat és que estic visquent una etapa molt maca de la meva vida, amb la seva feinada corresponent, i com que ja he fet molt streap-tease espiritual en aquest espai ara ja no em veig obligat a justificar-me de res.

El lloc que sí estic cultivant és el del portal de Catalunya Religió, que ja ha arribat a les 100.000 visites!, on també he començat un bloc d'allò que m'engresca i m'agrada: el diàleg entre l'arquitectura i el fet religiós. Ho trobareu a "Betel. Arquitectura, art i religió". Ja m'he posat en contacte amb uns quants arquitectes que han fet coses interessants. Una de les idees d'aquest espai és poder anar presentant una mena de catàleg d'arquitectura religiosa contemporània a catalunya... no sé si m'en sortiré, però de moment el projecte va endavant. Algun dia parlaré de l'alegria de poder donar un cop de ma en projectes com el d'aquest portal però... "ara no toca".

Bé, us deixo amb una petita notícia que m'ha agradat: un amic meu ha començat a traduir les vinyetes dominicals a l'euskera! Us n'adjunto una. (Parlant de dibuixos... alguna idea pel proper Fauna Parroquial del Foc Nou?)