dimecres, de setembre 08, 2010

En Lluís ja és al noviciat

Avui en Lluís ha fet les maletes i ha marxat cap al noviciat dels jesuïtes, a San Sebastián, ben fet!. El dissabte passat encara va estar a l'equip de músics de la missa que presideix en Marc Vilarassau que, per cert, ara és el promotor de vocacions com ja explicava ell al seu bloc. Encabat, la colla de joves de la parròquia de Sant Ignasi, vàrem anar a fer un sopar casolà a una torre de les afores de Lleida i, donat que no pot endur-se músiques ni MP3sos al noviciat, li vàrem regalar de record un cançoner al qual em va tocar fer la portada (que és el dibuix que us adjunto).

Aquests dies fa quatre anys que vaig encetar aquest bloc amb l'esperança que, tot mostrant la vida d'un creient, pogués servir per a gent que es plantegés la vocació. Al final, entre d'altres sorpreses, va servir perquè una parella no trenqués el seu matrimoni. Només per això ja han valgut la pena aquests anys, però també m'agradaria que, malgrat jo mateix, també pogués servir per donar suport a la vocació religiosa, a la vida consagrada. Ja no sóc jesuïta, però he de confessar que ser-ho ha estat una de les millors coses que m'ha passat a la vida i crec que molts joves "con subyecto", que diria Sant Ignasi, s'ho deixen perdre.