dimarts, d’abril 17, 2007

Un dia entre línies...

No, no es tracta del programa aquell de TV3 sinó de la vida mateixa perquè avui he estat tancat a casa tot el dia dibuixant i avançant en el projecte final de carrera (que ja tocava!). Tot i estar reclós en aquesta torre de marfil les 24 hores, he fet tres parades: per un café, per dinar i per pregar una estona. És a dir: no hi ha novetats.

En aquestes circumstàncies en les que ja no tinc temps de fer “pastoral pirata”, tan sols resta consolar-me amb la feina feta i aixó és el que us deixo en aquest post: el Quadern d’EIDES (Escola Ignasiana d’Espiritualitat) sobre el Prega_Rock”, un intent de dir quelcom sobre la pregària i la música popular contemporània. Que aprofiti!... ja em direu el què.

4 comentaris:

Cristina Estruch ha dit...

La vida sense novetats, a mi també m'ha passat avui, i se m'ha fet feixuc, però aquesta és la qüestió, no? la fidelitat a les coses petites i ordinàries i silencioses. El teu post d'ahir sobre els absurds de la fidelitat m'ha fet pensar i molt. Gràcies, Eloi

Teresa ha dit...

Estic convençuda que en la cotidianitat ens juguem la vida. Els actes extraordinàris són comptats al llarg de la nostra vida. En el dia a dia ens ho juguem tot.
Teresa

Anònim ha dit...

Benvolgut: L'estructura del ser de la Música, metafísicament, no s'adiu en absolut amb els rock i semblants. Aquestos artefactes són de per si un impediment per a elevar l'ànima a Déu, per anar al Transcendent, i amb el seu conreu m'atreveixo a dir-vos que esteu cometent un greu error, que pot tenir conseqüències greus. Crec que estic en condicions de raonar-vos-ho, si us abellia facilitar-me la vostra adreça. La meva és hugbanyeres@lleida.org.

eloi ha dit...

Benvolgut Dr. Hug Banyeres, moltíssimes gràcies pel seu oferiment que, sens dubte, accepto de bon grat perquè el meu desconeixement en la seva matèria és més que notable. Ben aviat rebrà un correu meu.
att
eloi