dissabte, de setembre 08, 2012

De promoció editorial

Tinc una amiga que em diu que està "de promoció", és a dir, que busca nòvio. No és aquest el meu cas, però sí que estic "de promoció" en sentit divulgatiu, si més no així em sento obligat amb l'esforç editorial que s'ha fet pel llibre "Cap a una arquitectura de l'esperança". 

Com alguns ja m'han fet saber, ja han vist l'entrevista que em va fer l'Òscar Bardají pel Full Domincal. Dilluns vinent em passo per Radio Estel, on m'entrevistaran pel programa "El primer café" que s'emetrà dimecres al matí. El proper cap de setmana sortirà una altra entrevista publicada al setmanari de Catalunya Cristiana i, si voleu anar a Vic, faré "La xerrada" que organitza l'Albergueria al Col·legi d'Arquitectes de Vic, el 27 de setembre a les 20:00h. Encara resten pendents altres presentacions i actes dels quals ja us aniré parlant a mesura que s'escaigui. De moment, amb aquestes activitats i la magnífica resenció que va fer el P. Jordi Agustí-Piqué estic més que satisfet.