dijous, d’octubre 05, 2006

Quan el present fa honor al seu nom.

Quan el present fa honor al seu nom el dia passa amb intensa discreció
El que podria ser llegit com a “no-res-en-especial” es transmuta en “Vida Plena”
El passat es revela com a promesa callada
I el futur es presenta com el que val la pena.
Quan el present fa honor al seu nom... és això: un present.


Concretant aquesta pregària poètica avui et dono gràcies, Senyor, per la trobada amb en Genis. Hem quedat un moment en una sorollosa terrassa de la carretera de Sants per explicar-li què és això de fer de monitor, revisar agendes, aclarir dubtes... gràcies per la tasca i l’empenta d’aquest jove universitari, per la donació d’aquest temps seu tan preciós i tan preuat per la societat de l’oci en que vivim. Ell, i tants d’altres, són el que podria haver estat aquell jove ric de l’evangeli si hagués optat per Tu (Mt 19, 16-23).
amDg

eloi

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Et vaig llegint. M'agrada. Tot i que coincidim poc.

eloi ha dit...

Jo no et coneixia, m'he passejat pel teu bloc i m'agrada l'actitut que tens amb els avis, lo de la taberna i la timba de cartes... la vida tal qual amb una mica de sal, que sempre fa falta!
atentament
eloi