dissabte, de maig 03, 2008

La darrera vinyeta

http://www.pregaria.cat/index.php?sec=vinyetes

Aquest és el darrer mail-post general als vinyetaires. Moltes adreçes ja han canviat, d'altres no n'he obtingut feed-back i, principalment, ara ja podreu anar trobant TOTES les vinyetes (dels tres cicles litúrgics) a la adreça de dalt (a mesura que les vagi penjant), al portal de recursos de pregària en català "pregaria.cat" . De moment no tinc previst modificar-les a curt termini. Potser d'aquí a un temps aniré posant-ne de noves perquè l'evangeli sempre dóna de sí, sempre es poden fer més lectures, més vinyetes... però "ara toca" fer un parèntesi.

El nou portal "pregària.cat" està molt bé. Ja veureu que us podeu descarregar la imatge (clicant sobre ella i guardant-la com qualssevol imatge d'internet) o podeu imprimir-vos el pòster en format pdf i a tamany dinA3 o dinA4. També incorpora un cercador de paraules que pot ajudar, juntament amb l'índex litúrgic, el text de l'evangeli, etc. Sé que era més còmode que us passés directament aquests materials setmana per setmana, però, després de 7 anys, això havia de canviar. També hi trobareu l'apartat de prega_rock que porto conjuntament amb l'Eusebi Fortuny i que alguns també havieu anat seguint. Si algú estigués interessat/da en participar en la secció del prega_rock que m'ho faci saber perquè seria interessant que fos un apartat més dinàmic i participatiu.

Per altra banda, tampoc les penjaré al meu bloc personal (aquest és el darrer post de la secció de "Vinyetes i propòsits 7manals", doncs). Crec que el lloc de les vinyetes és el portal de pregària i no pas el meu bloc. Fins ara ho he anat fent perquè tot plegat estava en situació "d'interinatge" com ja us vaig fer saber a principis de curs.

Moltes gràcies a tots i totes per tant de temps d'aguantar els enviaments setmanals. Espero que el nou portal faci MOOOOOLT de servei personal, familiar o a les pastorals parroquials o escolars respectives.

Si em voleu contractar com a il·lustrador ja sabeu on sóc i què puc oferir. Si bé les vinyetes sempre han estat fetes de franc (i les podeu fer servir sempre que volgueu gratis, això sí, citant la font) ara em plantejo poder rebre una mínima remuneració per aquest "hobbie" que s'ha anat professionalitzant amb els anys, com ja us deia fa un parell de posts.

att
eloi
pd: a qui li interessi, les tinc també TOTES traduïdes al castellà.

... "convé que Ell creixi i jo minvi" diu St Joan

1 comentari:

Yuri ha dit...

Si t'agrada el món de la il·lustració et recomano que vinguis a veure la expo que inaugurarem els Vivim del Cuentu a la Biblioteca Clarà !

És una expo d'il·lustradors professionals capitanejats per l'il·lustrador Ignasi Blanch.

La expo crec que en breu es podrà visitar, però la inauguració la farem el dia 22 de maig, per saber l'hora, la podràs veure publicada en breu a www.vivimdelcuentu.org.
És una expo sobre els nous models de família.

Espero que t'agradarà !