dilluns, de maig 18, 2009

Vols ser un prega_rocker?

Una companya del departament de pedagosia de la fe de l'Institut de Formació de la FPT comentava l'altre dia que això de cercar el sentit de les cançons era una cosa "molt sobada". Té raó, jo no m'he inventat res però crec que l'apartat del prega_rock de pregaria.cat ofereix un bon servei. És per això que, sabent que hi ha hagut molta gent que ha fet prega_rocks en diferents àmbits de pastoral juvenil, des del principi he anat cercant companys que vulguin compartit aquesta càrrega lleugera d'anar actualitzant l'apartat del prega_rock. Al principi vaig comptar amb l'Eusebi Fortuny, però estant al noviciat ara no li toca partipar en aquesta tasca. Més endavant vaig poder comptar amb en Sergi Paramés, vinculat a la pastoral dels escoltes, i m'ha anat ajudant en diverses ocasions. Ara he fet un gran fitxatge, la Txaro Revuelta, que s'ha incorporat a l'equip i ja ha penjat un prega_rock de la Rosana. I tu... no t'animaries a col.laborar en aquesta tasca? No cal ser un geni, només vibrar per la música popular actual i per l'evangeli eternal. Només pots penjar unes poques cançons l'any? cap problema, entre tots sumarem els esforços!.