dijous, d’octubre 01, 2009

Catalunyareligio.cat

Feia temps que anàvem al darrera d'un portal d'informació i opinió religiosa en català. La primera idea va sorgir farà dos estius, precisament en una xerrada informal sobre la blocsfera cristiana, però en aquell moment encara no es van donar les sinèrgies necessaries tot i que va servir per deixar apuntat el projecte a peu de plana de les agendes futuribles. Ara ja és visible el portal, que ha acabat anomenant-se catalunyareligio.cat . Encara hi ha molta feina a fer, però la vida ja anirà parlant i podrem compartir-la en aquest portal que, esperem, pugui fer un bon servei a l'església i a la societat.

2 comentaris:

Josep Àngel Colomés ha dit...

Me n'alegro molt. Jo també havia tingut la idea de fer un portal d'aquestes característiques. Ho vaig intentar. Però des de la distància i sense molts contactes m'era difícil.

M'alegro molt que qui sigui tiri endavant una iniciativa així perquè com a persones ens necessitem i com a cristians també. Compartint ens sentirem més units i més forts en la fe.

Cris Ruano ha dit...

M'has fet recordar el que em va venir al cap en llegir la notícia, però el comentari m'estava quedant massa llarg i s'ha acabat convertint en entrada :)