dimarts, de juliol 16, 2013

M’han donat el micro! (Participació catalana al Congrés Internacional d’Arquitectura Religiosa)

Ja han estat publicitades les persones que faran alguna ponència al “III Congreso Internacional de Arquitectura Religiosa”, que tindrà lloc a Sevilla del 14 al 16 de novembre de l’any present (veure site) i, pel que sembla, m’han fet confiança i “em donaran el micròfon” 15 minuts. Fantàstic! Ara es presenta un estiu pel davant de cara a preparar la intervenció (si la titularitat de l'escola em permete anar-hi, of course!). Al despatx també estem mans a la feina preparant el pòster corresponent (bases aquí).
 
Del llistat de gent escollida cal destacar una altra presència catalana, la de laDra. Magda Mària Serrano (professora de l’ETSAV que va fer la seva tesi doctoral sobre “Les esglésies parroquials a Catalunya de 1563 a 1621”) que comparteix exposició amb la seva doctoranda Alba Arboix i Alió (de qui ja en vaig parlar aquí) amb el tema “Litúrgia y espacio urbano en Barcelona”. (seguir llegint)