diumenge, d’abril 27, 2008

De professió, il·lustrador

Sempre m’ha agradat dibuixar i, juntament amb el llegir i escriure, forma part de la meva manera de parlar i d’expressar-me amb més o menys fortuna. Amb el pas del temps, però, aquest afició ha anat avançant a partir d’encàrregs i serveis fins al punt que, pensant-ho bé, a part de l’expressió gràfica pròpia de l’arquitectura i del món tècnic, m’he decidit a exercir professionalment d’il·lustrador ni que sigui de manera molt parcial. De moment ja m’ha caigut a les mans l’encàrreg d’un logotip (aquí el teniu, una empresa de diagnosi clínica) i espero més encàrregs (si em voleu contractar ja sabeu on trobar-me), però una de les coses de les que estic més content és d’haver-me associat a l’APIC (Associació Professional d’Il·lustradors de Catalunya), cercar companys de professió -com en Fisicòmic, amb qui ja ens coneixíem de l’Hora3- gent amb qui compartir l’alegria i les penes de les tasques i la formació. Enceto aquesta vessant professional amb ganes i empenta, volent fer les coses ben fetes i amb ganes d’aprendre. On em portarà tot això? No ho sé però no hi vull renunciar. Podeu tafanejar alguna de les coses fetes a l'apartat de dibuixos, dissenys i gargots d'aquest bloc. Per servir-vos!

2 comentaris:

Txaro ha dit...

Es fantàstic aquest logotiiiip!!! Felicitaaats!! Estàs en ple creixement dels teus talents!! Aprofita-ho!!! Jo, si l'Albert no em fa cap logotip quan tingui el meu despatxet de psico (la parella té preferència, sorry!)... et contractaré!! àniiims!!!

Daniel Mercado ha dit...

Un saludo Eloi, desde la lejana Bolivia. POr este medio me voy enterando cosas tuyas. Una abraçada