dimarts, de setembre 19, 2006

Un “paraigües” pels infants de Bellvitge.

M’acaben de passar la fotografia de la reunió del “Paraigües” del diumenge pel matí. Pels amics blocaires us diré que el “Paraigües” és una mena de coordinadora d’activitats infantils i juvenils de la Parròquia Mare de Déu de Bellvitge. Un cop al mes ens trobem els “capos” del Reforç Escolar (la Tomasa i l’Àlvaro), de KTQ6 (Mª Àngels), del Casal-Menjador d’estiu (Silvia i Yoyo), de les Colònies i Campaments d’estiu (Anna i Albert) i de l’Esplai Al Vent (jo) , juntament amb en Roger Torres (el nostre “pal de paller”) i en Josep Mª Panyella (el rector de la parrox.)
La reunió del diumenge va ser molt maca. Vam començar amb una breu pregària i posada en comú a partir del text aquell en que Jesús torna a Natzaret però no és ben rebut (Lc4, 16-22), preguntant-nos amb quins ànims nosaltres tornem a la parròquia per aquest curs. Després, entre pastes i cafés, vam anar tractant els punts de l’agenda (l’any de “festeig” amb el MCEC, aprofundir la relació amb l’Associació Social La Vinya i els serveis socials de Càritas i l’Ajuntament de l’Hospitalet, calendari d’activitats...). Vam plegar anant a la mítica i popular missa de 12:00.
Gràcies, Senyor, perquè aquestes matinals del “paraigües” ens obren a les diferents activitats que es fan sota el mateix sostre de la parròquia, ens ensenyen a treballar en equip i, sobretot, renova l’aposta per un Centre d’Esplai al servei dels més necessitats.
amDg
eloi

Els de la foto som: 1_Annasà / 2_Roger / 3_Sílvia / 4_Mª Àngels / 5_Tomasa / 6_Josep Mª / 7_Abert / 8_Àlvaro / 9_Eloi

3 comentaris:

Anònim ha dit...

feia dies que em mirava el teu blog, eloi, amb ganes de participar i deixar una petita petjada aquí, però tenia ganes de trobar alguna cosa que m'omplís.
avui ho has aconseguit!

bellvitge em remou, treballar per aquests infants que donen molt de sentit a la meva vida em fa sentir plena.

que Déu ens vagi brindant oportunitats com aquesta i que la il·lusió de tots els qui formem aquesta parròquia no defalleixi mai.

una abraçada, annasà...

Anònim ha dit...

jo sóc el n.2 i puc dir que va ser una reunió molt maca. Lo guapo d'aquestes rerunions és que plegats aprenem molt.

Anònim ha dit...

jo sóc el n.2 i puc dir que va ser una reunió molt maca. Lo guapo d'aquestes rerunions és que plegats aprenem molt.