dijous, de juliol 12, 2007

La falca teològica de la humilitat

Aquests dies estic esperant a veure quan surt d’una vegada el llibre “Amor al vent” a la llum. Havia d’haver sorit la 7mana passada i... nanaidelaxina. Avui som a dijous i encara no en sé res. Em sap greu perquè ara és el millor moment per a la seva aparició, doncs hi ha un munt de monitors als quals es podria regalar el llibre. Per a no desesperar-me em poso aquesta foto de recordatori de la humilitat i contra tota vanitat. És el que em vaig trobar fa un parell d’anys quan vaig entrar en un dels departaments de la Facultat de Teologia de Catalunya: un quadernet de Cristianisme i Justícia feia de falca a una taula!!!. Ja veieu, tants pensaments, testimonis i esforços de maquetació i distribució que troben una finalitat aliena al seu projecte. Ara em ve al cap que en una antiga comunitat de jesuïtes tenien com a falca d’un moble ... la Summa Teològica de St. Tomàs d’Aquino!!!. Ai, Senyor, no som res.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Doncs aquests quaderns de CiJ són del millor que es publica, n'he llegit alguns i són molt àgils i actuals.

Anònim ha dit...

La humilitat va cara avui en dia... però no hi ha res com prendre-s'ho amb bon humor!!
Teresa

Anònim ha dit...

Eloi,

no es important el temps cronologic en que apareixi aquest quadernet.
Allo important es el fet de haver reflexionat, redactat, elaborat, tornar-ho a repensar, es a dir, la feina propiament intel.lectual
De ben segur, que surti quan surti si el proces ha estat positiu la gent ho gaudira positivament tambe.

eduard
Ps. no hi ha accents en l'ordinador amb el que escric, perdoneu.